ابدومینوپلاستی چیست_هزینه عمل ابدومینوپلاستی 1402

هزینه عمل ابدومینوپلاستی
88 / 100

ابدومینوپلاستی یک نوع جراحی زیبایی است که در آن چربی و پوست اضافه شکم برداشته می شود و عضلات شکم سفت و صاف می شوند. این جراحی می تواند به بهبود ظاهر و اعتماد به نفس شما کمک کند. ابدومینوپلاستی برای افرادی که دارای شکم شل و آویزان هستند، مناسب است. هزینه عمل ابدومینوپلاستی با توجه به شرایط بیمار متفاوت می باشد.

آدرس بهترین کلینیک ابدومینوپلاستی در تهران :: شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، پلاک 99 واحد 10
شماره تماس: 02188090657-09180888411

فیلم عمل ابدومینوپلاستی

هزینه عمل ابدومینوپلاستی مسئله ای مهم است برای تصمیم گیری در این خصوص اما مهم تر از آن روند جراحی و آشنایی با نوع عمل است. در صورتی که تمایل دارید قبل از جراحی یک ذهنیت کلی از نحوه انجام عمل ابدومینوپلاستی داشته باشید،پیشنهاد می کنیم فیلم عمل ابدومینوپلاستی که در اینجا آورده ایم را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید همانطور که در فیلم عمل جراحی ابدومینوپلاستی مشاهده می کنید، هیچ چیزی را در فرایند جراحی حس نخواهید کرد و صرفا دیدن فیلم جراحی نباید باعث شود احساس بدی نسبت به این نوع عمل داشته باشید. البته سعی کرده ایم تا حد امکان کیفیت فیلم را پایین آوریم تا تصاویر آن باعث آزردگی خاطر شما نشود و فقط از روند جراحی یک اطلاعات کلی بدست آورید.

https://body-contouring.ir/wp-content/uploads/2023/08/Video.Guru_۲۰۲۳۰۸۲۱_۲۰۰۲۰۱۱۱۷.mp4
فیلم جراحی ابدومینوپلاستی | هزینه عمل ابدومینوپلاستی

مرگ بر اثر ابدومینوپلاستی

مرگ بر اثر ابدومینوپلاستی یک عارضه بسیار نادر است اما این نوع جراحی نیز مانند هر جراحی دیگر، خطرات و عوارض خود را دارد که ممکن است در حین یا پس از جراحی برای شما ایجاد شود. یکی از خطرات جدی که ممکن است منجر به مرگ بیمار شود، آمبولی ریه است.

آمبولی ریه یک حالت خطرناک است که در آن یک لخته خون یا هوا یا چربی یا هر ماده دیگر، رگ های ریه را مسدود می کند و باعث کاهش اکسیژن خون و فشار بالای خون در رگ های ریه می شود. این حالت ممکن است منجر به آسیب به بافت ریه، قلب و سایر اعضای بدن شود و در صورت عدم درمان سریع، موجب مرگ شود.

عوامل خطرزای آمبولی ریه پس از جراحی عبارتند از:

  • سابقه لخته خون ژنتيكی
  • سابقه لخته خون قلبی
  • افزایش سن
  • استفاده از داروهای خون رقیق کننده یا هورمون ها
  • سیگار کشیدن
  • چاقی و اضافه وزن
  • نشستن یا دراز کشیدن طولانی مدت
  • عفونت یا التهاب

مزایا و معایب ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یک نوع جراحی زیبایی است که خطرات و عوارض خود را دارد. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، علاوه بر دانستن هزینه عمل ابدومینوپلاستی لازم است که مزایا و معایب ابدومینوپلاستی را به خوبی بشناسید.

مزایا و معایب جراحی زیبایی شکم | هزینه عمل ابدومینوپلاستی

برخی از مزایای ابدومینوپلاستی عبارتند از:

صاف شدن شکم

با حذف چربی و پوست اضافه، شکم شما صاف و تخت خواهد شد و چین و چروک ها، ترک ها و پوست های آویزان از بین خواهند رفت. شکل ناف شما هم بهبود خواهد یافت.

سفت شدن عضلات شکم

در بعضی موارد، عضلات شکم ممکن است ضعیف یا جدا شده باشند، به خصوص پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد. در این جراحی، عضلات شکم را به هم نزدیک می کنند و بافت های پشتیبان را تقویت می کنند. این کار باعث می شود که شکم سفت و فرم داده شود.

بهبود وضعیت لباس پوشیدن

با صاف و سفت شدن شکم، لباس های شما روی بدنتان بهتر خواهند نشست و حس رضایت بخش تری خواهید داشت. شما می توانید لباس های فشرده یا تنگ تر را با اعتماد به نفس بالاتر بپوشید.

افزایش اعتماد به نفس

با بهبود ظاهر شکم، ممکن است حس خودپسندی و خود ارزش گذاری شما هم افزایش یابد. شما ممکن است در فعالیت های اجتماعی یا جسورانه تر باشید.

برخی از معایب ابدومینوپلاستی عبارتند از:

ماندن جای زخم

در این جراحی، یک برش افقی در ناحیه پایین شکم انجام می دهند که باعث می شود یک جای زخم بزرگ در آنجا بماند. در بعضی موارد، ناف را هم جابجا می کنند که باعث دو جای زخم دور ناف می شود. جای زخم ها معمولاً در زیر لباس پنهان می شوند، اما هرگز ناپدید نمی شوند. برخی از زنان ممکن است با این جای زخم ها راحت نباشند.

آبدومینوپلاستی شکم | هزینه عمل ابدومینوپلاستی

بی حسی یا تغییر حس

در این جراحی، پوست روی شکم از اعصابی که به آن حس می دهند جدا می شود. بنابراین، ممکن است یک تکه بی حسی درست زیر ناف داشته باشید. این بی حسی ممکن است موقت یا دائمی باشد. همچنین، ممکن است حس درد یا لذت در ناحیه شکم کاهش یابد.

خطرات و عوارض

این جراحی مانند هر جراحی دیگر، خطرات و عوارض خود را دارد که ممکن است در حین یا پس از جراحی برای شما ایجاد شود. بعضی از خطرات و عوارض احتمالی عبارتند از: خونریزی، عفونت، لخته خون، تورم، کبود شدن، درد، آسیب به بافت های همجوار، نامطلوب بودن نتایج جراحی، نقص در درمان زخم و تغذيه بافت های پيرامونی.

زمان و هزینه

این جراحی معمولاً 2 تا 4 ساعت طول می کشد و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. پس از جراحی، شما باید چند روز در بیمارستان بمانید و تحت نظر پزشک باشید. پس از ترخیص، شما باید به مدت چند هفته استراحت کنید و از فعالیت های سنگین و فشار آور خودداری کنید.

شما باید پانسمان و توربان خود را به طور منظم تعویض کنید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید. همچنین، شما باید به مدت چند ماه، لباس فشرده بپوشید تا به کاهش تورم و حفظ شکل شکم کمک کنید. هزینه عمل ابدومینوپلاستی بسیار بالاست و معمولاً توسط بیمه پوشش داده نمی شود.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در تهران

هزینه عمل ابدومینوپلاستی ۱۴۰۲ در تهران چقدر است ؟ این سوالی است که برای تمامی کسانی که قصد انجام این جراحی را دارند، پیش می آید.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در تهران به چند عامل گوناگون بستگی دارد. از آنجایی که این عمل با تکنیک های متفاوتی انجام می شود، قیمت ابدومینوپلاستی نیز بسیار متنوع است. در ادامه، مسائل تاثیر گذار بر هزینه عمل ابدومینوپلاستی رابررسی خواهیم کرد.

تکنیک جراحی

یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر هزینه نهایی عمل این است که از کدام تکنیک عمل برای شما استفاده می شود. تشخیص اینکه کدام تکنیک برای شما مناسب است، بستگی به چند موضوع دارد: اول اینکه آناتومی بدن شما به چه شکل است و عضلات و چربی های شکمی شما چه موقعیتی دارند. همچنین میزان پوست اضافه ای که باید از ناحیه شکم حذف شود، بر روش انتخابی تاثیر گذار خواهد بود.

حتی شما می توانید تعیین کنید که در کدام قسمت از شکم، برش های جراحی ایجاد شوند و دکتر با توجه به این موضوع، از تکنیک ایده آل استفاده خواهد کرد. البته به طور معمول حالت ایده آل برای ایجاد برش های ابدومینوپلاستی این است که زخم ها به صورت افقی در زیر شکم ایجاد شوند به طوری که بعد از عمل، توسط لباس زیر پوشانده شوند و مخفی بمانند.

سطح مهارت و تجربه پزشک

مانند همه فرآیند های پزشکی، سطح مهارت و دانش پزشک، بر هزینه عمل ابدومینوپلاستی تاثیر گذار است. همچنین بدیهی است که هر چقدر پزشک شما ماهر و مجرب باشد، عمل بهتری خواهید داشت و می توانید از کسب نتیجه ایده آل اطمینان خاطر داشته باشید.

هزینه های بیمارستان

هزینه های بیمارستان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت عمل زیبایی شکم است. این هزینه ها شامل هزینه اتاق عمل، بستری، پرسنل، دارو و تجهیزات مورد نیاز است. بسته به کیفیت و سطح خدمات بیمارستان، این هزینه ها متفاوت خواهند بود. به طور کلی، بیمارستان های بزرگ و معتبر، هزینه های بالاتری دارند.

پس از عمل

هزینه عمل ابدومینوپلاستی حتی بعد از جراحی هم همراه شماست.پس از جراحی زیبایی شکم، شما نیاز به مراقبت و پیگیری دارید. باید پانسمان و توربان خود را به طور منظم تعویض کنید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید. همچنین، شما باید به مدت چند ماه، لباس فشرده بپوشید تا به کاهش تورم و حفظ شکل شکم کمک کنید. این موارد نیز هزینه های خود را دارند که باید در نظر گرفته شوند.

با توجه به این عوامل، به طور تقریبی می توان گفت که هزینه عمل ابدومینوپلاستی در تهران در سال ۱۴۰۲ از ۴۰ تا ۹۰ میلیون تومان شروع می شود. البته این قیمت حدودی است و با توجه به شرایط خاص هر فرد ممکن است تغییر کند.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در تهران چقدر است؟

نمونه عمل ابدومینوپلاستی

قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، لازم است که نمونه هایی از کارهای انجام شده را ببینید و با پزشک خود مشورت کنید. برای دیدن نمونه عمل ابدومینوپلاستی با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی اقساطی

برای پرداخت هزینه عمل ابدومینوپلاستی به صورت اقساطی، می توانید از سرویس های مختلفی که در اینترنت وجود دارند استفاده کنید. برخی از این سرویس ها عبارتند از:

پرداخت ابدومیتوپلاستی اقساطی در سامانه سلامت جدید

این سرویس به شما اجازه می دهد تا هزینه عمل خود را در 6 تا 12 قسط پرداخت کنید. شما باید فقط 30 درصد هزینه عمل را پرداخت کنید و مابقی را در قسط های ماهانه با سود 2 درصد. شما باید فقط چک یا سفته داشته باشید و کارت ملی خود را نشان دهید.

سرویس اقساطی سامانه حال

این سرویس به شما اجازه می دهد تا هزینه عمل خود را در 3 تا 12 قسط پرداخت کنید. شما باید فقط 20 درصد هزینه عمل را پرداخت کنید و مابقی را در قسط های ماهانه با سود 1.5 درصد. شما باید فقط کارت ملی خود را نشان دهید و با پزشکان طرف قرارداد همکاری کنید.

سرویس اقساطی کلینیک اسلیم بیوتی

این سرویس به شما اجازه می دهد تا هزینه عمل خود را در 6 تا 12 قسط پرداخت کنید. شما باید فقط 40 درصد هزینه عمل را پرداخت کنید و مابقی را در قسط های ماهانه با سود 2.5 درصد. شما باید فقط کارت ملی، چک یا سفته دار باشید و با پزشکان طرف قرارداد کلینیک اسلیم بیوتی همکاری کنید.

البته قبل از انتخاب هر یک از آن ها، لازم است که شرایط و مقررات آن ها را به دقت مطالعه کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

قبل از تصمیم گیری برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی، لازم است که بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران را بشناسید.

برای انتخاب بهترین دکتر ابدومینوپلاستی تهران برای جراحی زیبایی شکم، باید به چند نکته توجه کنید. بعضی از ویژگی های مهم یک دکتر عبارتند از:

گواهینامه تخصص پلاستیک

یک دکتر خوب باید دارای گواهینامه تخصص پلاستیک باشد که توسط سازمان های رسمی و معتبر صادر شده باشد. در ایران، سازمان های رسمی عبارتند از: سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن جراحان پلاستیک ایران و هلال احمر. گواهینامه تخصص پلاستیک نشان دهنده سطح دانش، مهارت و تجربه یک دکتر در زمینه جراحی زیبایی است.

سابقه کار و نمونه کار

بهترین دکتر جراح ابدومینوپلاستی در تهران باید دارای سابقه کار طولانی و موفق در زمینه جراحی زیبایی شکم باشد. شما باید بتوانید نظرات و تجارب بیماران قبلی را بخوانید و عکس های قبل و بعد از جراحی را ببینید. این کار به شما کمک می کند تا نتایج کار دکتر را ارزیابی کنید و با سلایق خود مقایسه کنید.

روش جراحی

چگونگی اجراء عمل زيبائي شكم به چندين عامل بستگي دارد. يكي از مهم ترين فاكتور هاي تاثير گذار بر هزینه عمل ابدومینوپلاستی اين است كه از كدام تكنيك عمل براي شما استفاده مي شود. يك دكتر خوب بايد با روش هاي مختلف جراحي زيبائي شكم آشنا باشد و بتواند روش مناسب را براي شما انتخاب كند.

برخي از روش هاي معمول جراحي زيبائي شكم عبارتند از: ابدومینوپلاستی کامل، ابدومینوپلاستی جزئی، ابدومینوپلاستی ترکیبی، ابدومینوپلاستی مینی، ابدومینوپلاستی سیکلون، ابدومینوپلاستی بالا و پایین و ابدومینوپلاستی بدون برش.

ارتباط و مشاوره

یک دکتر خوب باید با شما ارتباط صادقانه و صمیمانه داشته باشد و به شما مشاوره دهد. شما باید بتوانید با دکتر خود در مورد انتظارات، هدف ها، نگرانی ها و سوالات خود صحبت کنید و پاسخ های روشن و قابل فهم بگیرید. یک دکتر خوب باید به شما توضیح دهد که چه نتایجی می توانید از جراحی داشته باشید و چه خطرات و عوارضی ممکن است برای شما ایجاد گردد. همچنین هزینه عمل ابدومینوپلاستی را به طور دقیق برای شما مشخص کند.

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران کیست

ابدومینوپلاستی شکم

عمل ابدومینوپلاستی چیست ؟ ابدومینوپلاستی شکم یک نوع جراحی زیبایی است که در آن چربی و پوست اضافه شکم برداشته می شود و عضلات شکم سفت و صاف می شوند. این جراحی می تواند به بهبود ظاهر و اعتماد به نفس شما کمک کند، اما همچنین خطرات و عوارض خود را دارد.

بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، لازم است که با پزشک مشورت کنید و اطلاعات کافی را دریافت کنید. در صورتی که تمایل دارید نسبت به این نوع جراحی اطلاعات کامل به دست آورید می توانید از طریق راه های ارتباطی با کلینیک ویستان تماس بگیرید. همچنین می توانید هزینه عمل ابدومینوپلاستی را از ما بپرسید.

5 دیدگاه دربارهٔ «ابدومینوپلاستی چیست_هزینه عمل ابدومینوپلاستی 1402»

  1. بچه هآ کسی لیپوماتیک کرده ؟

    میشه دوستایی که انجام دادن بیان بگن درد داشته یا نه و اینکه چربی که به با تزریق میشه جذب میشه یا نه

  2. من خودم لیپوماتیک انجام دادم و خیلی دنبال دکتر خوب گشتم تا اینکه از اینستا یه پیج دیدم که خیلی خوب بود از نمونه کارهاش خوشم اومد با چند نفرشون صحبت کردم و دیدمشون اوناهم راضی بودن من الان دو هفته است که عمل کردم و خداروشکر اصلا مشکلی ندارم واقعا خدا خیرش بده دکتر فتحی خیلی با تجربه و کار درسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02188090657