عمل لیپوساکشن چیست_ فیلم عمل جراحی لیپوساکشن شکم در تهران 1402

لیپوساکشن چیست
90 / 100

عمل لیپوساکشن Liposuction چیست؟ حتما شما هم در اطراف خود شنیده اید که فلانی لیپوساکشن کرده و لاغر شده. بنابراین اولین چیزی که با شنیدن اسم لیپوساکشن به ذهن می رسد، لاغری و کاهش وزن است. اما آیا لیپوساکن صرفا برای لاغری است؟ آیا این عمل عوارضی هم دارد؟ آیا برای صورت نیز امکان انجام عمل لیپوساکشن وجود دارد؟ و صدها سوال دیگر که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. در همین راستا تصمیم گرفتیم به برخی از رایج ترین سوالات شما که در گوگل به دنبال آن بوده اید، با زبانی رسا و شیوا پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید تا یکی از جامع ترین مقالات مربوط به جراحی لیپوساکشن را مطالعه کنید.

آدرس بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران : شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، پلاک 99 واحد 10
شماره تماس: 02188090657-09180888411

فیلم عمل جراحی لیپوساکشن شکم

در این بخش از مقاله برای آشنایی بیشتر شما با نحوه عمل فیلم عمل لیپوساکشن را آورده ایم تا براساس آن با مراحل و روش جراحی آشنا شوید. همانطور که می بینید در این فیلم عمل لیپوساکشن می توانید ببینید که چگونه پزشک با استفاده از یک سرنگ خاص، مایع خاصی را به نواحی مورد نظر تزریق می کند تا خونریزی و درد را کاهش دهد. سپس با استفاده از چندین لوله نازک که به دستگاه خلاء متصل هستند، چربی های زائد را از زیر پوست جذب و خارج می کند.

https://body-contouring.ir/wp-content/uploads/2023/09/Video.Guru_۲۰۲۳۰۹۰۶_۱۵۵۰۳۸۲۰۱.mp4
فیلم عمل لیپوساکشن

علت مرگ پس از لیپوساکشن

لیپوساکشن یک روش جراحی است که با استفاده از یک دستگاه خلاء، چربی های اضافی را از نواحی مختلف بدن برمی دارد. این عمل معمولا با خطر کم همراه است، اما در برخی موارد ممکن است عوارض جدی و حتی مرگبار را به دنبال داشته باشد. از جمله عواملی که می توانند علت مرگ پس از لیپوساکشن باشند، عبارتند از:

عفونت

عفونت یکی از عوارض شایع لیپوساکشن است که ممکن است به دلیل نقص در رعایت بهداشت یا وجود باکتری های مقاوم در نواحی جراحی رخ دهد. عفونت ممکن است باعث تورم، قرمزی، درد، تب، تهوع و لرزش شود. در برخی موارد، عفونت ممکن است به خون یا بافت های دورتر منتقل شود و باعث سپسیس (عفونت خون) یا نکروز (مرگ بافت) شود که می تواند جان خطرناک باشد.

انباره هوای ریه

انباره هوای ریه یک حالت نادر است که در آن هوای فشار یافته وارد رگ های ریه می شود و باعث قطع خون رسانی به قلب و مغز می شود. این حالت ممکن است به دلیل آسیب به قفسه سینه یا رگ های بزرگ در زیر پوست در حین لپولیر شکم یا سینه رخ دهد. انباره هوای ریه ممکن است باعث سینه درد، تنگی نفس، سرگیجه، تعرق، ضعف، تشنج و بیهوشی شود .

انباره چربي خون

انباره چربي خون یک حالت نادر است که در آن قطعات کوچک چربي وارد خون شده و به قلب، ريه ها يا مغز منتقل مي شود. این حالت ممکن است به دليل آسيب به رگ های خوني در حين لپولیر شكم يا سيده رخ دهد. انباره چربي خون ممکن است باعث تنگي نفس، سينه درد، سردرد، تغييرات شخصيت، بيهوشي و سكته مغزي شود.

بیماری های پیش زمینه

بیماری های پیش زمینه مانند دیابت، فشار خون بالا، قلبی عروقی، اختلالات خونی یا ایمنی ممکن است خطر عوارض لیپوساکشن را افزایش دهند. این بیماری ها ممکن است باعث کاهش قدرت بافت ها در ترمیم شدن، افزایش خطر عفونت، خونریزی یا لخته شدن خون شود.

هزینه لیپوساکشن

همانطور که گفتیم، لیپوساکشن یک روش جراحی است که با استفاده از یک دستگاه خلاء، چربی های اضافی را از نواحی مختلف بدن برمی دارد. هزینه لیپوساکشن ممکن است بستگی به چندین عامل داشته باشد. که عبارتند از:

ناحیه جراحی

ناحیه جراحی یکی از عوامل تعیین کننده هزینه عمل لیپوساکشن 1402 است. بستگی به اینکه شما قصد دارید چه نواحی از بدن خود را لپولیر کنید، هزینه متفاوت خواهد بود. به طور کلی، نواحی بزرگتر یا پیچیده تر مانند شکم، باسن، ران یا سینه هزینه بالاتری دارند تا نواحی کوچکتر یا ساده تر مانند چانه، گردن یا بازو .

مقدار چربی

مقدار چربي که قصد دارید از بدن خود بردارید نیز تاثیر بر هزینه لیپوساکشن دارد. به طور کلی، هر چه مقدار چربی بیشتر باشد، هزینه بالاتر خواهد بود. زیرا پزشک باید زمان و تلاش بیشتری صرف کند و احتمال خطرات و عوارض نیز افزایش می یابد .

جراحی شکم و پهلو و فرم دهی به شکم

پزشک و محل جراحی

پزشک و محل جراحی نیز عامل های مؤثر در هزینه هزینه عمل لیپوساکشن 1402 هستند. پزشکان با تجربه و معتبر معمولا هزینه بالاتری نسبت به پزشکان کم تجربه و نامعروف دارند. زیرا آن ها دارای سابقه و صلاحيت بيشترو رضایت مشتريان بالاترو خطرو كمترويي دارند . همچنين، محل جراحي نيز تاثيرگذار است.

منطقه جغرافیایی

منطقه جغرافیایی نیز می تواند بر هزینه لیپوساکشن تاثیر داشته باشد. به طور کلی، هزینه لیپوساکشن در مناطقی که تقاضا برای این عمل بالا است یا هزینه زندگی بالاتر است، بیشتر خواهد بود. برای مثال، هزینه لیپوساکشن در شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد مانند تهران، اصفهان یا مشهد بالاتر از شهرهای کوچک و کم جمعیت مانند گرگان، ساری یا زنجان است. البته در مرکز پیکر تراشی ویستان می توانید با استفاده از خدمات بیمه ای خود تا حد زیادی این هزینه را کاهش دهید.

تصاویر لیپوساکشن

لیپوساکشن با استفاده از یک دستگاه خلاء، چربی های اضافی را از نواحی مختلف بدن برمی دارد. این عمل می تواند به بهبود شکل و اندازه بدن و افزایش اعتماد به نفس کمک کند. با دیدن تصاویر لیپوساکشن و عکس های قبل و بعد جراحی به راحتی می توانید آن را مقایسه کنید و به مزایای این جراحی پی ببرید.

تصاویر قبل و بعد از لیپوساکشن

عوارض لیپوساکشن

عمل لیپوساکش معمولا با خطر کم همراه است، اما در برخی موارد ممکن است عوارضی نیز به دنبال داشته باشد. از جمله عوارض لیپوساکشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تورم

تورم یکی از عوارض شایع لیپوساکشن است که ممکن است چند هفته یا چند ماه پس از جراحی باقی بماند. تورم معمولا به تدریج کاهش می یابد و با استفاده از لباس فشاری، آب زیر کولر، داروهای ضد التهاب و ماساژ ملایم قابل کنترل است.

خونريزی

خونريزی نيز يكی از عوارض شايع ليپولير شكم است كه ممكن است در حين ياد بعد از جروحي رخ دهد. خونريزي معمولا كم و قابل كنترل است و با استفاده از پانسمان، فشار و داروهاي ضدي خونريزي قابل درمان است . در برخي موارد نادر، خونريزي شديد و غير قابل كنترل ممكن است باعث شود كه بيمار نياز به تزريق خون ياد جروحي دوباره داشته باشد.

عفونت

عفونت یکی از عوارض جدی لپولیر شکم است که ممکن است به دلیل نقص در رعایت بهداشت یا وجود باکتری های مقاوم در نواحی جراحی رخ دهد. عفونت ممکن است باعث تورم، قرمزی، درد، تب، تهوع و لرزش شود.

لخته خون

لخته خون یکی از عوارض خطرناک لیپوساکشن liposuction operation است که ممکن است به دلیل نقص در سیستم انعقاد خون یا تحرک کم پس از جراحی رخ دهد. لخته خون ممکن است در رگ های عمیق پا یا ران تشکیل شود و باعث درد، تورم، قرمزی و گرمای موضعی شود. در برخی موارد، لخته خون ممکن است از رگ ها جدا شده و به قلب، ریه ها یا مغز منتقل شود و باعث انسداد خون رسانی و عارضه های جدی مانند سکته قلبی، انباره هوای ریه یا سکته مغزی شود. برای پیشگیری از لخته خون، باید قبل و بعد از جراحی داروهای ضد لخته خون مصرف کرده و به تحرک منظم بپردازید.

آسيب عصبی

 آسيب عصبي nerve damage نيز يكي از عوارض نادر ليپولير شكم است كه ممكن است به دليل فشار، كشيدگی ياد بريدگی عصب ها در حين جروحي رخ دهد. آسيب عصبی ممكن است باعث درد، حساسيت كاهش يافته، بی حسی ياد فلج نواحي جراحی شود. در برخی موارد، آسيب عصبی ممكن است موقت باشد و با گذشت زمان بهبود يابد. در برخی موارد ديگر، آسيب عصبی ممكن است دائمی باشد و نياز به درمان تخصصی داشته باشد.

آسيب به بافت کناری

آسيب به بافت کناری Damage to the side tissue نيز يكی از عوارض نادر لیپولير شكم است كه ممكن است به دليل اشتباه پزشك ياد وجود بافت های حساس در نواحي جروحي رخ دهد. آسيب بافت کناری ممكن است باعث آسيب به پوست، عضلات، اعضاء داخلي ياد ساير ساختار ها شود. در صورتی بهترین پزشک برای عمل لیپوساکشن را انتخاب کنید، تا حد زیادی این مشکلات را نخواهید داشت.

برای پیشگیری از عوارض لیپوساکشن، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • از انتخاب پزشک مجرب و معتبر اطمینان حاصل کنید.
  • از انجام جراحی در نواحی بزرگ یا چندین ناحیه به طور همزمان خودداری کنید.
  • قبل و بعد از جراحی به دستورات پزشک خود عمل کنید.
  • قبل از جراحی به پزشک خود درباره هرگونه بیماری یا دارویی که استفاده می کنید اطلاع دهید.
  • بعد از جراحی به نشانه های عفونت یا سایر علائم نامطلوب توجه کنید و در صورت وجود به پزشک خود مراجعه کنید.
عمل لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن صورت

لیپوساکشن صورت می تواند به بهبود شکل و اندازه صورت و کاهش چین و چروک های پیری کمک کند. لیپوساکشن صورت دارای مزایا و معایب زیر است:

فواید لیپوساکشن صورت

فواید لیپوساکشن صورت عبارتند از:

  • کاهش چربی های زائد در نواحی مانند گردن، چانه، گونه ها و پیشانی
  • بهبود شکل و تعادل صورت
  • کاهش چین و چروک های پیری
  • افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر
  • نتایج طبیعی و دائمی

روش ها انجام لیپوساکشن صورت

روش های لیپوساکشن صورت عبارتند از:

لیپوساکشن تامسول

در این روش، پزشک با استفاده از یک سرنگ خاص، مایع خاصی را به نواحی مورد نظر تزریق می کند تا خونریزی و درد را کاهش دهد. سپس با استفاده از چندین لوله نازک که به دستگاه خلاء متصل هستند، چربی های زائد را از زیر پوست جذب و خارج می کند.

لپولیر صورت

در این روش، پزشک با استفاده از چند برش در قسمت پایین صورت، پوست و چربی های زائد را جدا و بریده و سپس پوست را کشیده و با دوختن ثابت می کند.

ليپولير صورت با ليزر

در اين روش، پزشك با استفاده از يك لوله كوچك كه حامل يك تابش ليزر است، چربي هاي زائد را با حرارت ذوب كرده و خارج مي كند. اين روش باعث كم شدن خطرو خونريزي و تحريك كلاژن برای جلوگيری از شل شدگي پوست مي شود.

عوارض جراحی لیپوساکشن صورت

لیپوساکشن صورت به طور طبیعی عوارض خاصی ندارد. اما اگر توسط بهترین دکتر لیپوساکشن و در بهترین مرکز جراحی شکم و پهلو انجام نشود، ممکن است برخی عوراض زیر را با خود به همراه داشته باشد:

  • تورم، کبودی، درد و خارش در نواحی جراحی
  • خونریزی، عفونت، لخته خون یا آسیب عصبی
  • تغییرات ظاهری نامطلوب مانند نامتقارن بودن، شل شدگی یا برجستگی پوست
  • حساسیت یا واکنش به داروها یا بخیه ها
  • اختلالات روانی مانند افسردگی یا نارضایتی از نتایج
عمل لیپوساکشن صورت

لیپوساکشن در تهران

عمل لیپوساکشن در تهران زیر نظر پزشکان و متخصصان حرفه ای و مجرب انجام می شود. از آنجایی که لیپوساکشن یک جراحی بسیار مهم و حساس است، نیاز به تبحر و مهارت بالایی دارد. بنابراین ارزش دارد بخاطر انجام آن از شهرستان به تهران سفر کنید و تحت نظر بهترین پزشکان و با امکانات کامل این کار را انجام دهید.  

یکی از پزشکان و کلینیک های معروف و معتبر در زمینه لیپوساکشن در تهران مرکز ویستان است که با بهره گیری از پزشکان مجرب و مجهز به تجهیزات پیشرفته، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مراجعین ارائه می دهد. برخی از خدمات مرکز ویستان عبارتند از:

  • جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین جراحی تصحیح بینایی
  • جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی
  • جراحی پوست شامل جوانسازی پوست، لیفت صورت، تزریق ژل و بوتاکس، لایه برداری پوست و درمان جای زخم و جای جوش
  • جراحی مو شامل کاشت مو، ابرو و مژه

کلینیک لیپوساکشن در تهران

از بهترین کلینیک لیپوساکشن در تهران می توان به مرکز درمانی ویستان اشاره کرد. البته قبل از آن بهتر است خدماتی که این مرکز ارائه می کند را با دیگر مراکز لیپوساکشن در تهران مقایسه کنید. اما به طور کلی مرکز ویستان یکی از مراکز پیشرو در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران است که با بهره گیری از پزشکان مجرب و مجهز به تجهیزات پیشرفته، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مراجعین ارائه می دهد.

این مرکز دارای بهترین دکتر لیپوساکشن در تهران است و می تواند نتیجه ای خوب و عالی از اندام و چهره شما ارائه دهد. البته ناگفته نماند هزینه لیپوساکشن در تهران در مرکز ویستان نیز به جهت اینکه می توانید از خدمات بیمه ای خود استفاده کنید، بسیار مقرون به صرفه تر است. بنابراین اگر تحت پوشش بیمه ای هستید که خدمات زیبایی را نیز پوشش می دهد، مرکز ویستان گزینه ای بسیار مناسب برای شماست.

لیپوساکشن پهلو و فرم دهی به پهلو

پزشکان لیپوساکشن در تهران

اگر بخواهیم در مورد بهترین دکتر لیپوساکشن در تهران 1402 نظر بدهیم، باید گفت که دکتر افشین فتحی از برترین پزشکان لیپوساکشن در تهران می باشد که یک متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است که در کلینیک زیبایی ویستان در تهران فعالیت می کند.

دکتر فتحی دارای 20 سال تجربه و 80 درصد رضایت مشتریان است. او تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد.

دکتر افشین فتحی از برترین پزشکان لیپوساکشن در تهران

هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو

هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو Abdominal and flank liposuction بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله روش لیپوساکشن، مهارت جراح، مقدار چربی اضافی و وضعیت سلامت بیمار. به طور کلی، می توان گفت که هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1402 در نوسان بوده است.

هزینه لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب می تواند به بهبود شکل و اندازه غبغب و افزایش اعتماد به نفس کمک کند. اما اگر می خواهید بدانید هزینه لیپوساکشن غبغب چقدر است، بهتر است ابتدا مزایای این جراحی را بدانید:

فواید لیپوساکشن غبغب عبارتند از:

  • کاهش چربی های زائد در نواحی غبغب
  • بهبود شکل و تعادل غبغب
  • کاهش چین و چروک های پیری
  • افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر
  • نتایج طبیعی و دائمی

هزینه های لیپوساکشن غبغب نیز بستگی به چندین عامل دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • ناحیه جراحی
  • مقدار چربی
  • پزشک و محل جراحی
  • منطقه جغرافیایی
  • روش جراحی

بنابراین بدون در نظر گرفتن این عوامل نمی توان قیمت و مشخصی اعلام نمود. اما به طور کلی برای اطلاع از هزینه لیپوساکشن غبغب می توانید با شماره  09180888411 تماس بگیرید.

هزینه لیپوساکشن ران

لیپوساکشن ران Thigh liposuction یک روش جراحی است که با استفاده از یک دستگاه خلاء، چربی های اضافی را از نواحی ران بدن برمی دارد. این عمل می تواند به بهبود شکل و اندازه ران و کاهش سلولیت کمک کند. برای پاسخ به این سوال، که هزینه لیپوساکشن ران چقدر است؟ ابتدا باید درباره فواید و روش های جراحی بیشتر بدانید.

فواید لیپوساکشن ران عبارتند از:

  • کاهش چربی های زائد در نواحی ران
  • بهبود شکل و تعادل ران
  • کاهش سلولیت و پوست پرتقالی
  • افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر
عمل لیپوساکشن ران

هزینه لیپوساکشن صورت

هزینه لیپوساکشن صورت بستگی به چندین عامل دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • ناحیه جراحی
  • مقدار چربی
  • پزشک و محل جراحی
  • منطقه جغرافیایی
  • روش جراحی
  • هزینه های جانبی مانند دارو، لباس فشاری و مراقبت های پس از عمل

هزینه عمل لیپوساکشن بازو

هزینه لیپوساکشن بازو و همچنین هزینه لیپوساکشن پهلو بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله روش لیپوساکشن، مهارت جراح، مقدار چربی اضافی و وضعیت سلامت بیمار.

البته برای اطلاع دقیق از هزینه لیپوساکشن بازو یا پهلو باید با جراح مورد نظر خود مشورت کنید. لیپوساکشن یک عمل جراحی است که با استفاده از یک کانول و یک مکنده، چربی های اضافه را از قسمت های مختلف بدن خارج می کند. این عمل به منظور پیکرتراشی و رسیدن به تناسب اندام انجام می شود. لیپوساکشن بازو در مواردی که فرد در ناحیه بازو چربی زائد داشته باشد، کارایی دارد. البته قبل از انجام این عمل، باید شرایط لازم را داشته باشید و آمادگی های قبل و بعد از عمل را رعایت کنید.

قیمت لیپوساکشن در تهران

برای اطلاع از قیمت لیپوساکن تهران پیشنهاد می کنیم از بخش پشتیبانی مرکز زیبایی ویستان کمک بگیرید. برای این کار می توانید به صورت حضوری به مرکز مراجعه نموده یا از طریق شماره های زیر با مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، پلاک 99 واحد 10

شماره تماس: 02188090657-09180888411

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02188090657