قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو چقدر است؟هزینه عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در تهران1402

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو
90 / 100

پیکر تراشی شکم و پهلو انواعی از عمل های زیبایی هستند که با هدف بهبود شکل و ظاهر شکم و پهلوها انجام می شود. این روش ‌ها می ‌توانند چربی اضافی را از بین ببرند، پوست شل را سفت کنند و ناهنجاری‌های این نواحی را صاف کنند. قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو بسته به اهداف و ترجیحات فرد می تواند متفاوت باشد.

آدرس بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران : شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، پلاک 99 واحد 10
شماره تماس: 02188090657-09180888411

فیلم عمل پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکرتراشی شکم و پهلو یک روش جراحی زیبایی است که با هدف کاهش چربی های اضافی و بهبود خطوط و فرم بدن در ناحیه شکم و پهلو انجام می شود. این روش معمولا با استفاده از روش های مختلف لیپوساکشن یا خارج کردن چربی با لوله های نازک و فشار مکش انجام می شود. در ادامه فیلم عمل پیکرتراشی شک و پهلو را برای شما به نمایش می گذاریم.

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران

به طور کلی، قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند ناحیه تحت درمان، مقدار چربی، روش و تجهیزات جراحی، پزشک و مرکز جراحی، و زمان انجام عمل. اما به طور کلی قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران در سال 1402 کاملا متغیر است.و برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با کلینیک ویستان تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. البته ناگفته نماند که انتخاب نوع و روش جراحی نیز در قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران موثر است.

برخی از روش های جراحی که می توان با استفاده از آن ها چربی های شکم و پهلو را از بین برد عبارتند از:

لیپوساکشن

یک روش غیر تهاجمی که با استفاده از لوله های نازک و فشار مکش چربی ها را خارج می کند. قیمت لیپوساکشن شکم و پهلو در تهران بسته به کلینیک و پزشک متخصص شما متفاوت است.

لیپوماتیک

یک روش نسل جدید لیپوساکشن که با استفاده از لوله های متحرک و انرژی صوت چربی ها را شکسته و خارج می کند. قیمت پیکرتراشی شکم و پهلو با روش لیپوماتیک در تهران در کلینیک ویستان بسیار مناسبتر از دیگر مراکز درمانی می باشد.

ابدومینوپلاستی

یک روش جراحی که با بریدن و خارج کردن پوست و چربی اضافی شکم، شکم را کشیده و صاف می کند.

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران

هزینه پیکر تراشی کل بدن

جراحی پیکر تراشی کل بدن یک روش زیبایی است که با هدف بهبود خطوط و فرم بدن و دستیابی به تناسب اندام انجام می شود. این روش می تواند چربی های اضافی و پوست شل را از نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، بازو، ران، سینه و باسن خارج کند و ظاهری خوش فرم تر ایجاد کند. جراحی پیکرتراشی کل بدن معمولا با استفاده از روش های مختلف لیپوساکشن یا خارج کردن چربی با لوله های نازک و فشار مکش انجام می شود. بعضی از روش های پیشرفته تر لیپوساکشن عبارتند از:

لیپوماتیک

یک روش نسل جدید لیپوساکشن که با استفاده از لوله های متحرک و انرژی صوت چربی ها را شکسته و خارج می کند. این روش باعث می شود که چربی ها به صورت یکنواخت تخریب شده و استخراج آن ها آسان تر شود. همچنین این روش به بافت های دور از چربی آسیب نمی زند و عارضه خونريزي را کم مي کند.

ليپوليز

 يك روش غير تهاجمي كه با استفاده از امواج ليزري چربي ها را تحليل مي كند. در اين روش يك الياف نوري كه به يك دستگاه ليزر متصل است، در داخل سلول های چربي قرار داده مي شود. سپس با فعال كردن دستگاه، حرارت ليزر باعث تحليل چربي ها و تبديل آن ها به يك ماده سيال مي شود. سپس اين ماده سيال توسط بدن دفع يا با استفاده از يك سوزن خارج می شود.

بادی جت

يك روش جديد كه با استفاده از جت آب فشار قوي چربي ها را جداسازي و خارج مي كند. در اين روش يك لوله كه به يك دستگاه پمپ آب متصل است، در داخل سلول های چربی قرار داده می شود. سپس با فعال كردن دستگاه، جت آب با فشار قوی به سمت چربی ها پخش می شود و آن ها را جداسازی و خارج می كند.

بهترین جراح پیکر تراشی شکم در تهران

برای اینکه بتوانید بهترین جراح پیکر تراشی شکم در تهران را پیدا کنید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • دارای مدارک و گواهینامه های معتبر و بین المللی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی باشد.
  • تجربه و مهارت کافی در انجام انواع جراحی پیکرتراشی شکم را داشته باشد و نمونه کارهای قبلی خود را نشان دهد.
  • دارای آگاهی و به روز بودن از آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات پیشرفته در زمینه پیکرتراشی شکم باشد و از آن ها به بهترین شکل استفاده کند.
  • دارای اخلاق حرفه ای و پرسنل مجرب باشد و با بیماران به صورت صادقانه، صبورانه و مودبانه برخورد کند.
  • رضایت بالایی از مراجعین قبلی خود را دارا باشد.
  • قیمت پیکرتراشی شکم و پهلو مناسب و شفاف باشد و هزینه های جراحی را قبل از انجام عمل به بیمار اعلام کند.

بر اساس این ویژگی ها، می توان گفت بهترین جراح پیکر تراشی شکم در تهران در کلینیک ویستان مشغول به فعالیت می باشند. پزشکان و متخصصان این مجموعه با بهترین امکانات و تجهیزات در کلینیک در خدمت شما هستند.

بهترین جراح پیکر تراشی شکم در تهران | قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو

عوارض پیکر تراشی شکم و پهلو

جراحی شکم و پیکر تراشی پهلو معمولاً شامل لیپوساکشن و/یا تایک شکم می‌شود. لیپوساکشن روشی است که در آن از یک لوله نازک به نام کانولا برای مکش رسوبات چربی از زیر پوست استفاده می شود. تامی تاک که به نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود، روشی است که پوست و چربی اضافی را از قسمت پایین شکم برداشته و ماهیچه های شکم را سفت می کند . این روش ها می توانند عوارضی داشته باشند، مانند:

خونریزی و عفونت

مانند هر جراحی دیگری، خطر خونریزی و عفونت در محل برش یا قرار دادن کانول وجود دارد. این ممکن است نیاز به آنتی بیوتیک یا جراحی اضافی برای درمان داشته باشد.

بی نظمی های کانتور. پوست ممکن است به دلیل حذف ناهموار چربی، خاصیت ارتجاعی ضعیف پوست، یا زخم، برآمدگی، موج دار یا پژمرده به نظر برسد. این تغییرات ممکن است دائمی باشند یا نیاز به اصلاح بیشتری داشته باشند.

تجمع مایع

ممکن است حفره های موقتی مایع به نام سروما در زیر پوست ایجاد شود. ممکن است لازم باشد آنها را با یک سوزن یا یک لوله کوچک تخلیه کنید.

بی حسی و آسیب عصبی. نواحی تحت درمان ممکن است به دلیل آسیب یا فشردگی عصب، بی حسی یا گزگز موقت یا دائمی را احساس کنند. این ممکن است بر حس و حرکت نواحی آسیب دیده تأثیر بگذارد.

آمبولی چربی

به ندرت، تکه های چربی ممکن است شکسته شوند و در یک رگ خونی به دام بیفتند. سپس ممکن است به ریه ها یا مغز بروند و باعث عوارض جدی مانند آمبولی ریه یا سکته مغزی شوند.

قیمت پیکرتراشی شکم

پیکرتراشی شکم و بدن پهلو معمولاً شامل لیپوساکشن شکم می‌ شود. لیپوساکشن روشی است که در آن از یک لوله نازک به نام کانولا برای مکش رسوبات چربی از زیر پوست استفاده می شود. تامی تاک که به آن ابدومینوپلاستی نیز گفته می شود، عملی است که پوست و چربی اضافی قسمت پایین شکم را برداشته و ماهیچه های شکم را سفت می کند.

بسته به میزان اصلاح مورد نیاز، این روش‌ ها را می ‌توان جداگانه یا با هم انجام داد. بنابراین قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو نیز بسته به نوع روشی که انتخاب می کنید، متفاوت است.

هزینه عمل پیکرتراشی شکم و پهلو بدون جراحی

پیکرتراشی غیرجراحی شکم و پهلو از فناوری ‌های مختلفی برای از بین بردن سلول ‌های چربی بدون ایجاد برش استفاده می ‌کند. این فناوری ها شامل کرایولیپولیز است که سلول های چربی را منجمد می کند. لیزر لیپولیز که سلول های چربی را با گرما ذوب می کند.

لیپولیز فرکانس رادیویی، که از امواج اولتراسوند و گرما استفاده می کند. و لیپولیز تزریقی که سلول های چربی را با یک ماده شیمیایی حل می کند. این روش‌ ها کمتر تهاجمی هستند و زمان بهبودی کوتاه ‌تری نسبت به جراحی دارند، اما ممکن است به جلسات متعدد نیاز داشته باشند و نتایج چشمگیر کمتری داشته باشند.

قیمت پیکرتراشی شکم و پهلو (The price of belly and side sculpting) می تواند ظاهر و اعتماد به نفس افرادی را که از شکم خود ناراضی هستند، افزایش دهد. با این حال، این روش‌ ها راه ‌حل ‌های کاهش وزن نیستند و به دلایل زمینه‌ ای چربی اضافی، مانند عادات رژیم غذایی و ورزش، رسیدگی نمی ‌کنند. بنابراین، حفظ یک سبک زندگی سالم پس از انجام کانتور کردن شکم و پهلو برای حفظ نتایج مهم است.

هزینه عمل پیکرتراشی شکم و پهلو بدون جراحی | قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو 1402

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو چقدر است؟ همانطور که گفتیم، پیکر تراشی یک روش زیبایی است که با استفاده از جراحی یا فناوری های غیرجراحی، چربی های اضافی بدن را خارج کرده و شکل و ظاهر اندامها را بهبود می بخشد. پیکر تراشی می تواند در نواحی مختلف بدن انجام شود، مانند شکم، پهلو، باسن، بازو، ران و صورت. هزینه پیکر تراشی بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند:

  • نوع و مقدار چربی که قرار است خارج شود.
  • نوع و تعداد نواحی بدن که قرار است تراشیده شوند.
  • کیفیت روش و تکنولوژی پیکر تراشی که انتخاب می شود.
  • تخصص و سابقه پزشک و تیم جراحی که عمل را انجام میدهند.
  • هزینه بستری، دارو، آزمایش و پساب عمل.
  • هزینه مالیات، بیمه و سایر هزینه های جانبی.

براساس منابع مختلف، هزینه پیکر تراشی در ایران در سال ۱۴۰۲ حدود ۵ تا ۳۵ میلیون تومان بوده است. البته این هزینه ها فقط تخمین های کلّی هستند و برای دقت بالاتر باید با پزشک مورد نظر خود مشورت کنید.

هزینه پیکرتراشی با لیزر

پیکرتراشی با لیزر یک روش غیر تهاجمی برای کاهش چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن است. این روش با استفاده از انرژی لیزر سلول های چربی را تحریک می کند تا محتوای آنها را آزاد کنند و سپس توسط بدن دفع شوند. این روش مزایایی مانند عدم نیاز به بستری، عدم خونریزی، عدم آسیب به بافت های اطراف و عدم نیاز به بخیه دارد.

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو با لیزر بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند ناحیه تحت درمان، مقدار چربی، پزشک و مرکز جراحی، تجهیزات و روش های استفاده شده و تعداد جلسات لازم و …

عکس پیکر تراشی زنان

در سال های اخیر داشتن یک بدن خوش اندام و خوش فرم به یک هدف و انگیزه برای افراد مخصوصا خانم ها تبدیل شده است. و به عنوان یکی از فامتورهای زیبایی مورد توجه قرار می گیرد. بسیاری از افراد برای داشتن تناسب اندام اقدام به رژیم های سخت و ورزش های سنگین می کنند اما نتیجه خوبی به دست نمی آورند. در این شرایط عمل پیکرتراشی شکم و پهلو می تواند یک گزینه مطلوب برای داشتن تناسب اندام باشد.

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه های هنگفت باشگاه و هزینه پزشکان تغذیه می باشد و به صورت صد در صدی نیز رضایت بخش است. برای انجام این نوع جراحی می توانید به کلینیک ویستان مراجعه نمایید و نمونه کارهای پزشکان متخصص این مجموعه را مشاهده کنید. در ادامه عکس پیکر تراشی زنان را آورده ایم که نشان دهنده نمونه کارهای پزشکان مجموعه ویستان می باشد.

عکس پیکرتراشی زنان | قیمت پیکرتراشی شکم و پهلو

هزینه عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در تهران

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران بدون جراحی از فناوری های مختلفی برای از بین بردن سلول های چربی بدون ایجاد برش استفاده می کند. این فناوری ها شامل کرایولیپولیز است که سلول های چربی را منجمد می کند. لیزر لیپولیز که سلول های چربی را با گرما ذوب می کند.

لیپولیز فرکانس رادیویی، که از امواج اولتراسوند و گرما استفاده می کند. و لیپولیز تزریقی که سلول های چربی را با یک ماده شیمیایی حل می کند.  این روش‌ ها کمتر تهاجمی هستند و زمان بهبودی کوتاه ‌تری نسبت به جراحی دارند، اما ممکن است عوارضی نیز داشته باشند، مانند:

درد و ناراحتی

نواحی تحت درمان ممکن است در حین یا بعد از عمل احساس درد، تورم، کبودی یا گرفتگی داشته باشند. این ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد.

قرمزی و تاول

پوست ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض سرما، گرما یا مواد شیمیایی قرمز، تحریک شده یا تاول شود. این ممکن است خود به خود برطرف شود یا نیاز به درمان موضعی داشته باشد.

هیپرپلازی چربی متناقض

در موارد نادر، برخی از افراد ممکن است اثر معکوس کاهش چربی غیرجراحی را تجربه کنند، جایی که سلول های چربی در پاسخ به درمان به جای کوچکتر شدن، بزرگتر می شوند که ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد.

قیمت

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو بدون جراحی (The price of belly and side sculpting) از فناوری های مختلفی برای از بین بردن سلول های چربی بدون ایجاد برش استفاده می کند. این فناوری ها شامل کرایولیپولیز است که سلول های چربی را منجمد می کند. لیزر لیپولیز که سلول های چربی را با گرما ذوب می کند. لیپولیز فرکانس رادیویی، که از امواج اولتراسوند و گرما استفاده می کند. و لیپولیز تزریقی که سلول های چربی را با یک ماده شیمیایی حل می کند.  این روش‌ ها کمتر تهاجمی هستند و زمان بهبودی کوتاه ‌تری نسبت به جراحی دارند، اما ممکن است عوارضی نیز داشته باشند، مانند:

درد و ناراحتی

نواحی تحت درمان ممکن است در حین یا بعد از عمل احساس درد، تورم، کبودی یا گرفتگی داشته باشند. این ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد.

قرمزی و تاول

پوست ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض سرما، گرما یا مواد شیمیایی قرمز، تحریک شده یا تاول شود. این ممکن است خود به خود برطرف شود یا نیاز به درمان موضعی داشته باشد.

هیپرپلازی چربی متناقض

در موارد نادر، برخی از افراد ممکن است اثر معکوس کاهش چربی غیرجراحی را تجربه کنند، جایی که سلول های چربی در پاسخ به درمان به جای کوچکتر شدن، بزرگتر می شوند که ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد.

هزینه عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در تهران | قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو

قیمت لاغری موضعی در سال 1402

لاغری موضعی یک روش زیبایی است که با هدف کاهش چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، بازو، ران و غیره انجام می شود. این روش می تواند با استفاده از روش های مختلفی مانند لیپوساکشن، لاغری با لیزر، مزوتراپی، کرایولیپولیز و غیره انجام شود. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و بستگی به نوع پوست، سلامت و انتظارات فرد دارند.

قیمت لاغری موضعی در سال 1402 بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند ناحیه تحت درمان، مقدار چربی، روش و تجهیزات استفاده شده، پزشک و کلینیک انتخاب شده و تعداد جلسات لازم.

در صورتی که بخواهید قیمت لاغری موضعی در سال 1402 را به طور دقیق بدانید، می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلفی که در پایین همین صفحه قرار دارد، با بخش پشتیبانی کلینیک ویستان تماس بگیرید.

10 دیدگاه دربارهٔ «قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو چقدر است؟هزینه عمل پیکرتراشی شکم و پهلو در تهران1402»

  1. بازتاب: عمل لیپوماتیک چیست_هزینه عمل لیپوماتیک در تهران 1402چقدر است

  2. با انجام عمل پیکر تراشی شکم و پهلو پوست حالت افتاده نداره؟ یعنی بعد جراحی دیگ پوست سفت میشه یا امکان داره به مرور زمان شل و افتاده به نظر بیاد؟

    1. انجام عمل پیکرتراشی شکم و پهلو باعث سفت شدن پوست شکم و پهلو میشود، چرا که در این عمل، پزشک پوست و چربیهای اضافی را از بین میبرد

  3. بنظرم برای عمل پیکرتراشی مهم ترین مسئله کادر درمانه. اگر مرکزی که برای جراحی میرید خوب و معتبر نباشه هیچوقت نمیتونین نتیجه دلخواهتون و از جراحی بگیرین

    1. به طور کلی، زمان بازگشت به روند عادی زندگی بعد از جراحی شکم و پهلو بستگی به نوع جراحی، شدت درد، مراقبتهای پس از عمل و وضعیت فرد دارد. اما به طور متوسط، میتوان گفت که بعد از جراحی لیپوساکشن، دوره نقاهت بین ۳ تا ۷ روز طول میکشد.

    1. ورزش و رژیم غذایی، دو روش بدون جراحی برای پیکرتراشی هستند که هیچ عارضه ای هم ندارند. اما باز هم ممکنه چربی هایی در زیر پوست باقی مانده و باعث چاقی موضعی در برخی از اندام ها شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02188090657