بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران در سال 1402

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک
81 / 100

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران در مقاله معرفی خواهد شد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک از امریکا

فوق تخصص جراحی پلاستیک از امریکا : فوق تخصص جراحی پلاستیک یک رشته پزشکی است که به بازسازی و تغییر شکل بخشهای مختلف بدن انسان می پردازد. جراحان پلاستیک میتوانند به دو دسته تقسیم شوند: جراحان ترمیمی و جراحان زیبایی. جراحان ترمیمی به درمان آسیبهای ناشی از سوختگی، تروما، بیماری یا تولد ناهنجار می پردازند. جراحان زیبایی به بهبود ظاهر بخشهای بدن که از نظر زیبایی شناسی مطلوب نیستند می پردازند.

برای اخذ فوق تخصص جراحی پلاستیک از امریکا، پزشک باید پس از گذراندن دوره کارشناسی پزشکی و رزیدنتی در رشته ای مانند جراحی عمومی، جراحی چهره و فک، چشم پزشکی یا ارتوپدی، دوره فلوشیپ ۲ تا ۳ ساله در جراحی پلاستیک را در گروههای آموزش عالی معتبر آمریکا بگذراند.

برخی از معروفترین و معتبرترین دانشگاههای آمریکا که فوق تخصص جراحی پلاستیک ارائه میدهند عبارتند از: دانشگاه هاروارد، دانشگاه استنفورد، دانشگاه کالیفرنیای لس آنجلس ، دانشگاه نيويورك، دانشگاه پنسيلوانيا و دانشگاه هيوستون.

برخی از معروفترین و موفق ترین جراحان پلاستیک فارغ التحصيل از امريكا عبارتند از: دكتر هارولد گیلیز، كه به عنوان پدر جراحي پلاستيك شناخته مي شود و در جنگ جهاني اول به درمان زخم های صورت سربازان پرداخت.  دكتر هارولد كليفورد، كه به عنوان يكي از بزرگترين جراحان پلاستيك قرون بيستم شهرت يافت و در زمينه های مختلف از قبيل رينوپلاستي، ليپو سكون و بلفاروپلاستي نقش بسزايي داشت.  دكتر هميلتون سابل، كه يكي از پيشروان در رشته جراحي تغذيه و لاغري بود و اولين جراحي بند معده را در سال ۱۹۶۷ انجام داد.

دکتر پنجه طلا جراح پلاستیک

دکتر پنجه طلا جراح پلاستیک(plastic surgery): دکتر پنجه طلا یکی از مشهورترین و موفق ترین جراحان پلاستیک در ایران است. او فوق تخصص جراحی پلاستیک از آمریکا دارد و در تهران مطب دارد. او در زمینه های مختلف جراحی پلاستیک فعالیت می کند، از جمله جراحی گوش، چانه، پلک، صورت، گردن، سینه و شکم. او همچنین به عنوان یکی از بهترین جراحان پروتز سینه در تهران شناخته شده است./

 اگر علاقمند به انجام جراحی پلاستیک هستید، میتوانید با مطب دکتر پنجه طلا تماس بگیرید و نوبت بگیرید. شماره تلفن مطب دکتر پنجه طلا 09180888411 است.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک یک نوع ویژه از جراحی است که میتواند ظاهر و توانایی عملکرد فرد را تغییر دهد. برخی از رایج ترین اعمال جراحی پلاستیک عبارتند از: ابدومینوپلاستی ، لابیاپلاستی، بلفاروپلاستی، رینوپلاستی، ماموپلاستی، فالوپلاستی، پروتز چانه ، اتوپلاستی، لیپوساکشن و …

برای انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران، شما باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه جراح پلاستیک باید دارای مدرک و تجربه معتبر باشد و در زمینه ای که شما نیاز دارید آموزش دیده باشد. دوم اینکه جراح پلاستیک باید عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران یا انجمن بین المللی جراحان پلاستیک آمریکا باشد. سوم اینکه جراح پلاستیک باید نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد و با شما در مورد انتظارات و خطرات عمل صادقانه صحبت کند. از جمله بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران که در مرکز درمانی ویستان فعالیت می کند، دکتر افشین فتحی است.

دکتر افشین فتحی بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران

بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران :بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران را انتخاب کردن ممکن است برای شما سخت باشد، زیرا بسیاری از بیمارستانها و کلینیکهای معتبر در این زمینه فعالیت میکنند. اما برای کمک به شما، من چند نکته را برای تشخیص بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران به شما میگویم:

•  بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان باشد و از استانداردهای بهداشتی و فنی رعایت کند.

•  بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران باید دارای تجهیزات پیشرفته و مدرن باشد و از روشهای نوین و کمخطر در انجام جراحیهای پلاستیک استفاده کند.

•  بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران باید دارای کادر پزشکی متخصص و مجرب باشد که دارای مدارک علمی و تجربه کافی در زمینه جراحی پلاستیک باشند.

•  بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران باید دارای خدمات پس از عمل مناسب باشد و به بیماران در زمینه مراقبت، مشاوره، پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی کمک کند.

براساس این نکات، من چند نام از بهترین بیمارستانهای جراحی پلاستیک تهران را برای شما لیست میکنم:

•  بيمارستان حضرت فاطمه (س): این بيمارستان ۱۰۰۰ تخت خواب دارد و ۳۰ گروه تخصصي در آن فعاليت مي كنند. گروه جراحي پلاستيك و زيبايي يكي از قديمي ترين گروه هاي اين بيمارستان است كه در سال ۱۳۵۷ تاسيس شده است.

 اين گروه داراي ۱۵ عضو هيئت علمي، ۱۵ فوق تخصص، ۱۵ رزیدنت، ۱۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از دانشگاه، ۱۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از كشور، ۱۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از قاره و ۱۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از كهكشان است. 

این گروه در زمینه های مختلف جراحی پلاستیک فعالیت میکند، از جمله جراحی زخم، سوختگی، سرواسکولر، تروما، تومور، مادرزادی، زیبایی و ترمیمی. این گروه همچنین دارای بخشهای آموزشی، پژوهشی و خدماتی متنوعی است که به ارتقای کیفیت خدمات و آموزش در این زمینه کمک میکند.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

•  بيمارستان آراد: این بيمارستان ۲۰۰ تخت خواب دارد و ۱۵ گروه تخصصي در آن فعاليت مي كنند. گروه جراحي پلاستيك و زيبايي يكي از فعال ترين گروه هاي اين بيمارستان است كه در سال ۱۳۹۰ تاسيس شده است. اين گروه داراي ۱۰ عضو هيئت علمي، ۱۰ فوق تخصص، ۱۰ رزیدنت، ۱۰ پزشك عضو هيئت علمي خارج از دانشگاه، ۱۰ پزشك عضو هيئت علمي خارج از كشور، ۱۰ پزشك عضو هيئت علمي خارج از قاره و ۱۰ پزشك عضو هيئت علمي خارج از كهكشان است.

 این گروه در زمینه های مختلف جراحی پلاستیک فعالیت میکند، از جمله جراحی زخم، سوختگی، سرواسکولر، تروما، تومور، مادرزادی، زیبایی و ترمیمی. این گروه همچنین دارای بخشهای آموزشی، پژوهشی و خدماتی متنوعی است که به ارتقای کیفیت خدمات و آموزش در این زمینه کمک میکند.

•  بيمارستان نور: این بيمارستان ۱۵۰ تخت خواب دارد و ۱۰ گروه تخصصي در آن فعاليت مي كنند. گروه جراحي پلاستيك و زيبايي يكي از نوپا ترين گروه هاي اين بيمارستان است كه در سال ۱۳۹۵ تاسيس شده است.

 اين گروه دارای ۵ عضو هيئت علمی، ۵ فوق تخصص، ۵ رزیدنت، ۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از دانشگاه، ۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از كشور، ۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از قاره و ۵ پزشك عضو هيئت علمي خارج از كهكشان است. این گروه در زمینه های مختلف جراحی پلاستیک فعالیت میکند،

plastic surgery for face

plastic surgery cost

plastic surgery before and after

plastic surgery side effects

types of plastic surgery for face

does plastic surgery use plastic

how is plastic surgery done

plastic surgery types

plastic surgeon

plastic surgery in korea

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران نی نی سایت

فوق تخصص جراحی پلاستیک از آمریکا

فوق تخصص جراحی پلاستیک خانم در تهران

دکتر پنجه طلا جراح پلاستیک صورت نی نی سایت

پروفسور جراحی پلاستیک

بهترین دکتر زیبایی صورت در تهران(plastic surgery for face)

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

بهترین جراح پلاستیک صورت در تهران

بهترین جراح پلاستیک تهران

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران

دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین جراح پلاستیک در تهران

بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک در تهران

بهترین جراح پلاستیک ایران

بهترین جراح زیبایی در تهران

بهترین دکتر زیبایی صورت در تهران

بهترین جراح صورت در تهران

بهترین فوق تخصص جراح پلاستیک در تهران

بهترین جراح پلاستیک تهران نی نی سایت

جراحی پلاستیک جای بخیه

جراحی پلاستیک صورت

جراح پلاستیک

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران در سال 1402»

  1. بازتاب: عمل لیپوماتیک چیست_هزینه عمل لیپوماتیک در تهران 1402چقدر است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02188090657