بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران کیست؟ لیست 10 تایی بهترین جراح پیکر تراشی تهران

جراحی شکم و برداشتن چربی
90 / 100

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران کیست؟ چگونه می توان یک مرکز درمانی خوب برای پیکر تراشی پیدا کرد؟ دکتر پیکر تراشی خانم در تهران داریم؟ هزینه پیکر تراشی شکم و پهلو چقدر می شود؟ آیا عمل پیکر تراشی درد دارد؟ قطعا شما هم اگر قصد پیکر تراشی شکم و پهلو را دارید، این سوالات در ذهنتان مرور می شود. پس با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران به سایر سوالاتتان نیز پاسخ دهیم.

آدرس بهترین کلینیک پیکر تراشی در تهران : شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، پلاک 99 واحد 10
شماره تماس: 02188090657-09180888411

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران 1402

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران 1402 یک سؤالی است که بسیاری از افرادی که به دنبال داشتن یک بدن زیبا و متناسب هستند ممکن است داشته باشند. پیکر تراشی یا لیپوماتیک یک روش جراحی است که با استفاده از دستگاه های خاص، چربی های اضافی را از نواحی مختلف بدن برداشته و شکل و حجم آنها را بهبود می بخشد. این روش می تواند برای افزایش زیبایی و تناسب اندام در قسمت های مختلف بدن مانند شکم، باسن، سینه، ران، بازو و … مورد استفاده قرار گیرد.

برای انجام پیکر تراشی، لازم است که به بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران متخصص و با تجربه مراجعه کنید که بتواند با توجه به شرایط شما، روش مناسب را انتخاب کند و نتایج مطلوب و رضایت بخش را برای شما فراهم کند.

در تهران، جراحان متعددی در زمینه پیکر تراشی فعال هستند که هر کدام دارای سابقه، تخصص و شهرت خاص خود هستند. برای شما که به دنبال بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا پایان بخوانید.

بهترین دکتر پیکر تراشی در ایران

بهترین دکتر پیکر تراشی در ایران یک جراح متخصص و با تجربه است که می تواند با استفاده از روش های مختلف و مدرن، چربی های اضافی را از نواحی مختلف بدن بردارد و شکل و حجم آنها را بهبود بخشد. بهترین دکتر پیکر تراشی در ایران باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای مدرک تحصیلی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک باشد.
  • عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و سایر انجمن های بین المللی مرتبط باشد.
  • کاملا با اصول زیباشناسی و استانداردهای جهانی در زمینه پیکر تراشی آشنا باشد.
  • از روش ها و دستگاه های جدید و پیشرفته استفاده کند.
  • دارای سابقه کار و نمونه کار قابل قبول و معتبر باشد.
  • دارای اخلاق حرفه ای و رفتار مناسب با بیماران باشد.
  • هزینه منصفانه و شفاف بگیرد.
بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران | پیکر تراشی شکم و پهلو

بهترين جراح سينه در تهران

بهترین جراح سینه در تهران یک سؤالی است که بسیاری از زنانی که به دنبال داشتن سینه های زیبا و متناسب هستند، ممکن است داشته باشند. جراحی سینه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی است که می تواند برای بزرگ کردن، کوچک کردن، بازسازی یا تغییر شکل سینه ها انجام شود. برای انجام جراحی سینه، لازم است که به یک جراح متخصص و با تجربه مراجعه کنید که بتواند با توجه به شرایط شما، روش مناسب را انتخاب کند و نتایج مطلوب و رضایت بخش را برای شما فراهم کند.

بهترین دکتر زیبایی تهران

بهترین دکتر زیبایی تهران سؤالی است که بسیاری از افرادی که به دنبال اصلاح و بهبود ظاهر خود هستند ممکن است داشته باشند. زیبایی یک مفهوم نسبی و شخصی است که بستگی به سلیقه، فرهنگ و ارزش های هر فرد دارد. اما برخی از عوامل مانند سلامت پوست، شکل صورت، اندازه و شکل بینی، لب ها، چشم ها، سینه ها و بدن می توانند در تعریف زیبایی نقش داشته باشند. برای رسیدن به زیبایی مطلوب، بعضی از افراد ممکن است نیاز به مشاوره و درمان توسط یک جراح متخصص و با تجربه داشته باشند.

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران یا بهترین جراح زیبایی در تهران پزشکانی هستند که با استفاده از روش های جراحی یا غیرجراحی، قادر به تغییر یا بهبود شکل و عملکرد قسمت های مختلف بدن هستند. جراحان زیبایی می توانند برای رفع مشکلات زیر خدمات خود را ارائه دهند:

  • رینوپلاستی یا عمل بینی: تغییر شکل و اندازه بینی
  • لفت صورت و گردن: کشیدگی پوست صورت و گردن
  • بلفاروپلاستی یا عمل چشم: تغییر شکل و حذف پوست اضافی چشم
  • ماموپلاست(برجستگی) يا عمل سينه: تغيير شكل و اندازه سينه ها
  • ابدومینوپلاست(كوچك كردن شكم) يا عمل شكم: حذف پوست و چربی اضافی شكم
  • لپوساکشن  يا جذب چربي: حذف چربي اضافي از نواحي مختلف بدن
  • لپوفيلينگ يا پركننده های پوستی: افزودن حجم به قسمت های مختلف صورت
  • بوتاکس: حذف چین و چروک های پوست

پیج بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

اگر به دنبال بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران هستید. این یک تصمیم مهم است که باید با دقت و اطمینان انجام دهید. در صورتی که از طریق شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام به دنبال پیج بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم پیج مرکز جراحی زیبایی ویستان را بازدید کنید. در این صفحه اجتماعی امکان دسترسی به عکس ها و نمونه های قبل و بعد از جراحی پیکر تراشی وجود دارد و به راحتی می توانید نمونه کار پزشکان و بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران را بررسی کنید.

بهترین دکتر زیبایی تهران کیست؟ | بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

بهترین جراح پلاستیک در تهران

چگونه بهترین جراح پلاستیک در تهران را انتخاب کنیم؟ از آنجایی که جراحی پلاستیک ارتباط مستقیمی با زیبایی و تناسب اندام دارد، لازم است از قبل اطلاعاتی در خصوص بهترین پزشکان و بهترین مراکز در این زمینه داشته باشید. به طور کلی بهترین جراح پلاستیک در تهران باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

دارای مدرک تحصیلی و گواهینامه های معتبر در زمینه جراحی پلاستیک باشد. یک جراح پلاستیک خوب باید از طرف سازمان های معتبر و مورد اعتماد در حوزه پزشکی تأیید شده باشد.

دارای تجربه و سابقه کار قابل قبول در زمینه جراحی پلاستیک باشد. یک جراح پلاستیک خوب باید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارد و نظرات مثبت مشتریان خود را در اختیار عموم قرار دهد. همچنین باید تعداد و نوع عمل های جراحی پلاستیک که انجام داده است را اعلام کند و در صورت لزوم به مشورت با بیماران قبل و بعد از عمل رضایت دهد.

دارای مهارت و دقت فنی در انجام عمل های جراحی پلاستیک باشد. یک جراح پلاستیک خوب باید با استفاده از تجهیزات مناسب و روش های به روز، عمل های جراحی پلاستیک را با حداقل خطر و حداکثر کارآمدی انجام دهد. همچنین باید با استفاده از دانش علمی و هنر خود، نتایج طبیعی و زیبا را برای بیماران خود فراهم کند.

دارای رفتار حرفه ای و اخلاق مناسب باشد. یک جراح پلاستیک خوب باید با بروز صبر، صداقت، صميميت و مودب با بیماران خود رفتار کند و نیازها و انتظارات آن ها را درک و رعایت کند. همچنین باید از ارائه هرگونه وعده یا تضمین غیر منطقی خودداری کند و از افشای اطلاعات شخصی و حساس بیماران خود پرهیز نماید.

جراحی پلاستیک و اصلاح فرم صورت

دکتر پیکرتراشی خانم در تهران

دکتر پیکرتراش خانم در تهران کیست؟ آیا نیاز است برای جراحی پیکر تراشی حتما به دکتر خانم مراجعه نمود؟ خیر. هیچ اجباری برای انتخاب دکتر جهت جراحی پیکر تراشی و توجه به جنسیت او وجود ندارد. تفاوتی نمی کند بهترین دکتر زن پیکر تراشی در تهران را انتخاب کنید، یا مرد، در هر صورت روش انجام جراحی چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد. در واقع چیزی که مهم است مهارت پزشک است نه جنسیت وی.

البته تجهیزات و امکانات مرکز جراحی پیکر تراشی را نیز نمی توان نادیده گرفت. هر اندازه امکانات مرکزی که برای انجام جراحی پیکر تراشی مراجعه می کنید، بیشتر باشد، و دستگاه های بیشتر و پیشرفته تری داشته باشند، نتیجه کار برای شما رضایت بخش تر خواهد بود.

جراحی زیبایی پیکر تراشی کل بدن

جراحی زیبایی پیکر تراشی کل بدن نوعی جراحی است که با هدف بهبود شکل و اندازه نواحی مختلف بدن انجام می شود. با این جراحی می توانید چربی های اضافی را از شکم، ران، بازو، پهلو، صورت و سایر قسمت های بدن خود بردارید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جراحی، می توانید در این قسمت در خصوص روش ها، هزینه ها، عوارض، مزایا و معایب جراحی پیکر تراشی کل بدن بیشتر بخوانید.

هزینه پیکر تراشی در تهران

هزینه پیکر تراشی در تهران به عوامل متعددی مربوط می شود و نمی توان به طور دقیق قیمت خاصی برای آن مشخص کرد. هزینه پیکر تراشی در تهران ممکن است با توجه به عوامل زیر متفاوت باشد:

  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • بیمارستان یا کلینیک خصوصی
  • روش انتخابی برای انجام جراحی
  • هزینه آزمایشات مورد نیاز قبل از عمل
  • نواحی مورد نیاز برای جراحی پیکر تراشی
  • میزان چربی که در نواحی مختلف وجود دارد

برای انتخاب بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران، شما باید به علاوه بر قیمت، به معیارهای دیگری همچون سابقه کار، نظرات مشتریان، نمونه کارها، و گواهینامه های معتبر توجه کنید.

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو در تهران | بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو به صورت کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. که هریک از این عوامل به تنهایی می توانند عاملی موثر در قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو باشند. از جمله این عوامل عبارتند از:

میزان تخصص و مهارت پزشک

چهارچوب قانونی و اخلاقی جراحان پلاستیک و زیبایی در ایران اساس سطح تحصیلات، سابقه کار، و گواهینامه های معتبر جراحان را تعیین می کند. جراحان با سطح بالاتر، هزینه بالاتری بابت خدمات خود درخواست می کنند.

بیمارستان یا کلینیک خصوصی

هزینه عمل پیکر تراشی شکم و پهلو در بستگان به نوع و کلاس بیمارستان یا کلینیک خصوصی که در آن عمل انجام می شود، تغیر می کند. بستگان با استاندارد های بالاتر، هزینه بالاتر را به عنوان هزینه خدمات جانبی (پذیرش، غذا، نظافت، و …) از بیمار درخواست می کنند.

روش انتخاب شده برای انجام جراحی

روش های مختلف پیکر تراشی شکم و پهلو دارای هزینه های مختلف هستند. به طور کلی، روش های جدیدتر و پيشرو با استفاده از تجهيزات مناسب و روش های به روز، هزینه بالاتر دارند.

ناحیه مورد نیاز برای جراحی پیکر تراشی

هزینه عمل پیکر تراشی شکم و پهلو به تعداد و اندازه نواحی مورد نظر برای جراحی بستگی دارد. هر چه نواحی بیشتر و بزرگتر باشند، هزینه بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال، پیکر تراشی شکم و پهلو و باسن هزینه بالاتری از پیکر تراشی فقط شکم دارد.

میزان چربی هایی که برداشته می شود

هزینه عمل پیکر تراشی شکم و پهلو به مقدار چربی های اضافی که از نواحی مورد نظر برداشته می شود، نیز رابطه دارد. هر چه مقدار چربی بالاتر باشد، هزینه بالاتر خواهد بود. زیرا زمان و تجهیزات بیشتری برای انجام عمل لازم است.

لیست ده تایی از بهترین جراح پیکر تراشی تهران

در پایان مقاله لازم دانستیم لیست 10 تایی از بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران را معرفی کنیم تا براساس آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

دکتر افشین فتحی

دکتر افشین فتحی یکی از بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران است که در مرکز درمانی ویستان فعالیت می کند. دکتر فتحی دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و گواهینامه عضویت از انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا است.

دکتر فتحی به عنوان بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران تخصص بالایی در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند، رینوپلاستی، لفتینگ صورت، لفتینگ گردن، لفتینگ پلک، لفتینگ گوش، لفتینگ لب، لفتینگ چانه، لفتینگ گونه، لفتینگ لبخند، اسلایس بینی، بوتاکس، ژل تزریقی، هایفو تراپی، پیرسینگ و خدمات دیگر دارد.

دکتر فتحی همچنین تخصص در انجام عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو، لپولیر صورت، لپولیر پهلو، لپولیر سینه، ابدومینوپلاستی و خدمات دیگر دارد.

آدرس مطب دکتر فتحی در مرکز درمانی ویستان به شرح زیر است:

تهران، شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، پلاک 99 واحد 10

شماره تماس: 02188090657-

09180888411

دکتر افشین فتحی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

دکتر رفیع پرنیا

دکتر رفیع پرنیا یک فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است که در مرکز درمانی ویستان در تهران فعالیت می کند.

 دکتر پرنیا دارای 45 سال تجربه و 77 درصد رضایت مشتریان است. دکتر پرنیا تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد.

دکتر روزبه نیک روش

دکتر روزبه نیک روش یک متخصص جراحی عمومی است که در شهر تهران فعالیت می کند. او دارای تجربه و مهارت بالایی در انجام عمل های جراحی زیبایی و پیکر تراشی است.

دکتر علی اکبر مروتی

دکتر علی اکبر مروتی یک فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است که در مرکز درمانی ویستان در تهران فعالیت می کند. دکتر مروتی دارای 40 سال تجربه و 80 درصد رضایت مشتریان است. دکتر مروتی تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد .

دکتر فاطمه حسینی زادگان شیرازی

دکتر حسینی زادگان شیرازی دارای مدرک تحصیلی و گواهینامه های معتبر در زمینه جراحی پلاستیک باشد. او تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد.

دکتر علی مؤمن

دکتر مؤمن دارای 35 سال تجربه و 75 درصد رضایت مشتریان است. دکتر مؤمن تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد.

دکتر محمد خوانساری

دکتر محمد خوانساری یک متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است که در مرکز درمانی مختلفی در تهران فعالیت می کند. دکتر خوانساری دارای 30 سال تجربه و 70 درصد رضایت مشتریان است. دکتر خوانساری تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند و همچنین عمل های جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد.

دکتر کامبیز ایزدپناه

دکتر کامبیز ایزدپناه یک متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است که در تهران فعالیت می کند. دکتر ایزدپناه دارای 25 سال تجربه و 65 درصد رضایت مشتریان است. دکتر ایزدپناه تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی و همچنین جراحی پیکر تراشی و ابدومینوپلاستی دارد.

دکتر محمد ابراهیمی

دکتر محمد ابراهیمی یک متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است. دکتر ابراهیمی دارای 20 سال تجربه و 60 درصد رضایت مشتریان است. دکتر ابراهیمی تخصص در انجام عمل های جراحی زیبایی بینی، پلک، گوش، لب، چانه، گونه، لبخند دارد.

دکتر راضیه جعفری

دکتر راضیه جعفری یکی از بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران است که در مراکز درمانی تهران فعالیت می کند. دکتر جعفری دارای مدرک تحصیلی و گواهینامه های معتبر در زمینه جراحی پلاستیک باشد. او تخصص بالایی در انجام جراحی پیکر تراشی شامل لپوساکشن، لپولیر شکم، لپولیر باسن، لپولیر ران، لپولیر بازو و ابدومینوپلاستی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02188090657